Familjen Reyes - #1 - Nyinflyttad

11:24 AM Aaricia 0 Comments

Jag tröttnar ju ganska fort på mina familjer, och får lust att skapa nya. Denna gången ville jag testa att spela i min värld Mylo Xyloto. Så vi får se hur det går!
____________________________


En härlig dag i Mylo Xyloto anländer denna båten till hamnen. Den har färdats från Bridgeport där Aaricia Reyes en dag bestämde sig för att bryta upp från gamla vanor och flytta till ett nytt ställe. Hon hade länge vetat att hon till slut skulle bli tvungen att flytta, då hennes skulder i Bridgeport stod henne högt över öronen. 


I Mylo Xyloto är Aaricias tanke att hon ska slippa skulderna och börja om från början. Hennes högsta önskan har alltid varit att bli en spion som skyddar simmarna runt omkring henne, och vilket bättre högkvarter kan man ha än en liten ögrupp mitt ute i Stilla Havet? Där kommer ingen misstänka att en eftertraktad agent bor. Det är i alla fall vad Aaricia tror.


Redan första dagen hittar hon ett gulligt litet hus som hon bestämmer sig för att flytta in i. Huset är inte vad hon önskar, men med så lite pengar som hon lyckades skramla ihop och sno med sig får det här duga.

0 comments :